ابهام بزرگ در مورد کلاس مربیگری فرهاد مجیدی

فرهاد مجيدي برخلاف گفته خودش نه به دبي رفته و نه به انگليس و معلوم نیست که آيا او اصلا به کلاس مربي‌گري رفته؟!

 
ابهام بزرگ در مورد کلاس مربیگری فرهاد مجیدی
به گزارش افکارنیوز، فرهاد مجيدي، ستاره محبوب استقلالي‌ها که چند روزي است براي هميشه از بازيگري خداحافظي کرده است، با وجود اخبار منتشره همچنان در مسير تهران-شمال و شمال-تهران به سر مي‌برد!

پس از خداحافظي مجيدي بود که شايعه شد قرار است او به دوره کلاس‌هاي مربي‌گري در انگليس برود تا بتواند مدرک خود را بگيرد. جالب اينجاست که او پيش از بازي فولاد و مس هم اعلام کرده بود، بايد هرطور شده در کلاس‌هاي مربي‌گري حاضر شود اما او پس از خداحافظي، نه تنها به کلاس‌هاي مربي‌گري نرفت بلکه از کشور هم خارج نشد.

مجيدي به دوستان مطبوعاتي خود گفته بود که قرار است ۳ روز پس از خداحافظي‌اش راهي دبي شود؛ حتي عادل فردوسي‌پور هم در برنامه ۹۰ اعلام کرد که از مجيدي قول حضور در برنامه‌اش را گرفته است چون او فعلا در دبي است اما خيلي زود مشخص شد که مجيدي به خارج از ايران نرفته و تنها قصد داشته که در اين مدت، به هيچ برنامه تلويزيوني و هيچ روزنامه‌اي نرود تا با سوالات سخت مواجه نشود.

مجيدي گفته بود بايد به کلاس‌هاي مربي‌گري برود و اگر اين اتفاق نيفتد با مشکلات زيادي روبه‌رو خواهد شد. او توضيح داده بود: «من دوره C را پشت سر گذاشته‌ام و دوره B هم مکمل آن است و اگر به کلاس‌ها نروم، دوره مدرک C من هم باطل مي‌شود و بايد به انگليس بروم!»

مجيدي با اين ادعا مسئولان باشگاه استقلال را ابتدا تحت فشار قرار داد که بايد بعد از بازي فولاد، تهران را ترک کند و به انگليس برود و در بازي مس به ميدان نخواهد رفت ولي در نهايت گفت که به خاطر استقلال مي‌ماند و نمي‌رود اما که بعد از خداحافظي هم او به انگليس نرفته و حالا اين ابهام به وجود آمده که آيا اصلا فرهاد مجيدي در کلاس‌هاي مربي‌گري حضور داشته يا نه؟

با خداحافظي مجيدي، او يکي از کانديداهاي نشستن روي نيمکت استقلال است و به همين دليل طرفداران علاقه دارند او به کلاس‌هاي مربي‌گري برود.

مجيدي پس از خداحافظي از فوتبال ۲ روز به شمال رفت و به تهران بازگشت. او پس از چند روز حضور در تهران دوباره راهي شمال شد و تعطيلاتش را در آنجا ادامه داد. مجيدي در حال حاضر در تهران و در کاشانک به سر مي‌برد و همچنان به تمرينات بدنسازي‌اش ادامه مي‌دهد. او حتي پس از ترک بازيگري، به وزنه زدن ادامه مي‌دهد تا بدنش از فرم ايده‌آل خارج نشود.


Instagram

نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت16:06---19 آبان 1392
سلام چه وبلاگ خوبی دارید از مسابقه رپرتاژ ما دیدن کن شاید خوشت اومد و برنده امروز هم خود تو شدی

برای این کار کافیه وارد سایت http://shop-persia.ir/ بشید و از قسمت مسابقه رپرتاژ بعد از ثبت نام در این مسابقه شرکت کنید.

جایزه 10 هزار تومان شارژ هست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: فرهاد مجیدی,هواداران استقلال,فرهاد,مجیدی, استقلال,پرسپولیس,وب سایت رسمی فرهاد مجدی,4,4تایی,چهار تایی,6تایی,4 تایی ها,6 تایی ها,بازگشت,باشگاه استقلال تهران,خداحافظي فرهاد مجيدي ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.